Thursday, April 4

Lee Stafford- Hair Growth Treatment

Boj o zdravější a hezčí vlasy neustále pokračuje. Reagovala jsem na několik rad v internetových diskuzích a taky na rady ostatních. Původně jsem měla v plánu koupit si šampon z této řady, ale nakonec jsem se rozhodla pro masku.

Co Vám maska zaručuje? A komu je určena?
Maska intenzivně regeneruje poškozené konečky a podporuje růst vlasů. Maska také pomáhá zmírnit vypadávání vlasů, zlepšuje zdraví vlasových kořínků. Slouží těm, kteří musí neustále chodit ke kadeřnici na zastřihnutí a vlasy tak nikdy nedorostou. 




Aplikace
Maska se používá při mytí vlasů, mezi šamponem a kondicionérem. Aplikuje se při každém mytí, dokud se stav vlasů nezlepší a poté jednou týdně.

Tento zázrak, kterého se prodá každou jednu minutu jedno balení stojí 379,- Což není zrovna za hubičky, ale já věřím, že se mi to vyplatí.

Zatím se chystám na postupnou dokumentaci pomoci, tohoto "zázraku". Každopádně jsem nečekala, že se výsledky objeví ihned po první aplikaci. Tím nemyslím že by mi dorostly vlasy, ale jak hladce a hebce vypadaly. Na omak jsou krásně jemné a nebijí tolik do očí roztřepené konečky. Navíc nádherně voní a to i druhý den. 

Máte někdo s tímto přípravkem zkušenost?

7 comments:

  1. Anetko, tak to jsi zmákla rychle! Jsem zvědavá, jaká bude. Víš, že bych taky něco potřebovala :/ :))* V.

    ReplyDelete
  2. Jo, bohužel nepomohla :-(

    ReplyDelete
  3. to sem zvedava na tu masku :) zkousela sem sampon a po tydnu sem jich mela vic a byly delsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No do šamponu asi půjdu také, myslím, že když je celá řada má to jisté výhody :) a lepší účinek.

      Delete
  4. Tak pak hlavně dej vědět! Začalo jaro, což je skvělý, ale moje vlasy očividně moje nadšení nesdílí! Chtěj ode mě rychle vypadnout! :/

    ReplyDelete
  5. Tak jak to dopadlo? Pomohlo Ti to? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, článek chystám :) nic moc

      Delete